pemain dram hidap kanser tisu paha

pemain dram hidap kanser tisu paha





baca juga game terbaik: click



pemain dram kumpulan ekamatra. nama rashid atau nama panggilan asid atan menghidap
tisu kanser peha tahap 3 sejak oktober lalu.

menurutnya. sakit pada bahagian paha yang di alami itu sebenarnya sudah lama dalam 3 atau 4 tahun
namun sekadar bengkak dan dia tidak sama sekalipun menyangka itu adalah kanser.





saya dah berhentih kerja pada mei tahun lalu sebab kerap sakit dan demam. ta berdaya ulang alik
dari selayang ke tempat kerja sha alam.

jadi pekerjaan saya sekarang hanyalah busking di beberapa tempat seperta mall, art, kedai-kedai makan, 
majlis leramian, majlis kawin dan show-show

ada juga yang menghulurkan bantuan namun jika tidak mempunyai pendapatan. kadang duit itu saya terpakai 
untuk kegunaan lain-lain yang lebih mustahak seperti sewa rumah, perubatan alternatif dan lain-lain nya




kata rashid kos rawatan pembedahan sekitar 8,000 ribu ringgit sahaja tetapi apabila memikirkan risiko-risiko
yang perlu dihadapi, beliau masih mengimbangkan prosuder pembedahan tersebut.


saya ada kencing manis jadi jika selepas dibedah , tak tahu apa yang berlaku nanti, semua itu yang
membuatkan saya serbah salah dan masih memikirkan nya. apata lagi jika sukar bergerak macam mana
nak cari nafka untuk keluarga,

jadi saya buat ini selagi saya masih boleh bertahan, saya akan bertahan demi keluarga allah sentiasa bersama.
katanya saya mempunyai lima orang anak


bagi yang ingin membantu rashid boleh dihubungi di talian  0192937998

antara lagu popular ekamatra "sentuhan kecundang' "pusara di lebuh raya"  "satu persinggahan"  dan banyak lagi


0 Comments:

Post a Comment