apa itu shopee guarantee | pendapatan

apa itu shopee guarantee | pendapatan | shopee guarantee




Hasil carian imej untuk shoppe













Jaminan Shopee terpakai kepada semua produk di Shopee,

dan ia melindungi pembeli dengan hanya melepaskan pembayaran kepada

penjual setelah klik Pembeli pada Pesanan yang Diterima, atau sekali tempoh

Penjamin Penjual berakhir. Sebaik sahaja pembeli menerima pesanan itu, pembayaran akan dikeluarkan

kepada Wallet Pembeli Penjual, dan akan dikeluarkan melalui pengeluaran

automatik / manual. Untuk maklumat lanjut mengenai tempoh Penjual Pembeli,


Jaminan Shopee melindungi pengguna dengan melepaskan pembayaran kepada Penjual
selepas Pembeli mengesahkan bahawa mereka telah menerima pesanan tersebut. Setelah
pembeli menerima pesanan itu, pembayaran akan dikeluarkan kepada Penjual.

Business planners

Place order at our Shopee : Holin_studio@shopee
Link Shopee : business planner

Tempoh Penjual Penjual terdiri daripada Hari ke Kapal dan Anggaran Masa Penghantaran
dan Masa Pengesahan Pembeli, bermula dari tarikh pengesahan pembayaran. Sebagai contoh: Perintah telah dibayar pada 1 Januari
Hari ke Kapal = 2 Hari
Anggaran Masa Penghantaran = 4 Hari
Masa Pengesahan Pembeli = 3 Hari
Tempoh Penjual Penjual: 2 (Hari ke Kapal) + 4 (Anggaran Masa Penghantaran) + 3 (Masa
Pengesahan Pembeli) = 9 hari
Pembeli boleh mengharapkan menerima pesanan dalam tempoh 9 hari selepas
pembayaran telah disahkan. Untuk maklumat lanjut mengenai Anggaran Masa Penghantaran, sila pergi ke sini.
baca juga:


Jika anda ingin mencari Template, Planner, Service edit, E-book, 

KUNJUNGI SHOPEE DIGITAL TEMPLATE & SERVICES : Holin_Studio@Shopee


enjoy you shopping

7 comments:

  1. Nak tanya saya buat pembatalan dishopee kali kedua . Tapi tidak boleh . Macam mana nak dapatkan pulangan balik wang ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. batalkan je.. lepas tu penjual kena buat pengesahan.. lepas 2hari dia xbuat pengesahan automatik batal..

      Delete
    2. saya dah batalkan yg pertama tapi.. penjual tidak terima.. saya msj dia tak balas ape pun.. saya cuba batalkan kali kedua tidak boleh.

      Delete
  2. nak tanya boleh tak saya dapatkan balik duit saya di shopee atas sebab saya mengetahui bahawa penjual itu penipu?

    ReplyDelete
  3. Jangan guna J&T express... Lembab suka peram barang.. Babi

    ReplyDelete
  4. Saya nak tanya.. Saya dah bayar brg tu.. Dan tarikh spatutnyansya terima ialah tanggal 11.10.2020.. Adakag cara utk saya dptkan smula wang saya

    ReplyDelete
  5. Sy ada beli brg dishoppee dan brg tu dah sampai dkt jnt tmpt sy tinggal dan sy cek tracking parcel sy ptg td dh out delivery dan mlm ne pulak sy dpt msej dr shoppee kta parcel sy dah successfully delivery tp sy xtrima apa2 parcel lg.apa ptut sy buat..

    ReplyDelete