hobbi neelofa tentang fav personal ramai yang tak tahu | biodata

hobbi neelofa tentang fav personal ramai yang tak tahu | biodata



boyfriend neelofa



personality neelofa


§Neelofa adalah artis Malaysia paling popular saat ini
§Neelofa sensasi Malaysia ramai haters ramai juga 
lovers nya
§Tapi saya sendiri lihat dan rasa dialah antara artis 
Malaysia paling popular
§Dan sering jadi bua mulut netizen saya

Contoh nya 

kita bukan neelofa sekali promot trus beribu2 org 
beli jadi penjual kena berusaha

saya tak secantik neelofa
saYA bukan nya hebat macam neelofa

Dan dlll …. Itula yg saya selalu perhatikan neelofa 

sering jadi bua mulut org

Padahal ramai lagi artis2 Malaysia cantik neelofa 

jg di jadian.


peribadi





§Neelofa perna menjalinkan hubungan dengan

dato hans isac dan kemudian putus

§Kemudian fatta amin mereka mencetus fenomena 

pada saat itu penuh kotroversi

§Dan netizen berharap mereka ingin neelofa fatta
di persatukan

§Tapi akhirnya harapan netizen tidak kesampaian

§Macam sedia tau fatta da kawin dengan fazura  

jodoh rahsia allah.

§Tapi tak da siapa tau sama ada neelofa fatta 

perna 
bercinta atau sebaliknya
§
Sehingga kini belum ada kepastian apa sebab 


mereka semacam bermusuh....














Tentu ramai yang tak tau personality neelofa dan 

fav nya hobbi nya

Pasti ramai yang nak tau kan disni saya petik 

tentang neelofa

Sumber dari assistant nya ketika lofa di soal


hobbi / personal/ biodata



§SOALAN                                                                                                                                            JAWABAN NEELOFA








§Perkara yang buat neelofa nangis: bila orang kutuk

§Kali terahir neelofa nangis2 tahun lepas  (2018)

 kerta yg dimiliki neelofa skng: ford, landover, BMW

§Item makeup wajib dalam handbag:  blusher,  lipstik

§Benda yg wajib dibawa kemana saja:

handphone, 
power bank, money

§Sekala Kepuasan kejaya : 6

§Personality orang tak tau fisik l

 Balenciaga: channel

 perasaan bila haters kecam: perna menangis ketika
di kencam tapi sekarang saya buat kepurusan  jangan
layan dan biarkan

g  


§Bila mengamuk :   bila orang lambat dan rosakkan 

plain yng tela dirancang 

§OOTD  :   Angel and lighting

§Soalan yang paling tak suka ditanyapasal kawin 

dan jodoh

§Bila tak suka seseorng apa yg lofa lakukanjust 

ignore

§Warna kegemaranputih dan hitam pink soft clour

yg soft

§Pilih jogging atau gym:   gym

§Menyanyi melukis atau menarimenyanyi

§Berapa jam makeup :  kalau makeup sendiri ambil 

masa 20minit









§Sambutan hari lahir paling best:

§Pandai berenang ke taktidak sangat sediikitlah

§Sukan yang di gemarigaya hidup

§Lagu kegemaran : lagu yang bila sedap didengar 

bagi saya

§Kata-kata yg teruk dilempar pling diingati:   orang 

kata aku sakit mental

§Tempat shopping kegemaran:     online shopping

§Kasut paling tinggi perna di pakai: 7 inci

§Impian perkawinan neelofa:  beach wedding  ,  

like castle


§Sehari tidur berapa jam:  6 atau 7 jam

§Makanan kegemaranmakanan pedas-pedas

§Target nak kawin:    saya tak da target kawin bila 

tiba masa nya

§Kat Instagram suka stalk siapa:   saya suka stalk 

insta kim kadarshin





I’m single now and happy! Dah dua tahun saya single dan saya rasa lebih tenang dan bahagia. 

Sebelum ini dah bertahun-tahun saya mempunyai ‘seseorang’ dalam hidup sejak dari zaman sekolah 

lagi. Ada juga orang yang cuba ‘kenen-kenen’ kan saya dengan seseorang. Tapi saya tidak suka cara 

sebegitu. Sebenarnya jodoh tuhan tiada siapa yang tahu. Lihat sahaja Priyanka Chopra, siapa sangka 

akhirnya beliau akan berkahwin dengan Nick Jonas. Their wedding was so beautiful! – Neelofa

















biodata

§Noor Neelofa binti Mohd Noor (lahir 10 Februari 

1989) atau lebih dikenali

§ sebagai Neelofa[1] ialah 

seorang pelakonpengacara dan model wanita Malay


sia.
§ Beliau mula melibatkan diri dalam lapangan seni 

hiburan tanah air apabila beliau

§ dinobatkan sebagai juara Dewi Remaja 

2009/10 dan terkenal menerusi lakonannya

§ sebagai Alisya dalam drama bersiri Kau Yang 

Terindah yang bersiaran di TV3 dan Suri Hati Mr. 



§Selepas memenangi Dewi Remaja, Neelofa 

menerima banyak tawaran berlakon

§ filem dan drama serta tawaran menjadi pengacara 

di stesen TV, termasuk juga tawaran menjadi duta 

dan jurucakap produk. Beliau juga berjinak-jinak 
dalam
§
bidang perniagaan dengan melancarkan produk 

kesihatan BellaVita bersama ibunya dan memiliki 

jenama produknya sendiri. Neelofa dianggap 

sebagai

§ seorang artis dan selebriti yang paling berjaya 

meskipun berdepan dengan pelbagai kontroversi 

dan skandal seperti bergaduh dengan artis lain.[2]

 Pada 2016, beliau memenangi Anugerah Bintang 

Popular Berita Harian 2016 menerusi

§ kategori Bintang Paling Popular selepas hampir 

lima tahun bertanding, beliau menang dua

tiga pencalonan yang diterimanya. Baru-baru ini.


§beliau telah dipilih oleh Perbadanan Pembangunan

Perdagangan Luar Malaysia

§ (MATRADE) bagi menerajui program 

CelebExports.[3]



0 Comments:

Post a Comment