heliza helmi nak kawin

heliza helmi nak kawin








ini antara artis malaysia paling saya minati dan kagumi iaitu heliza helmi
dan juga antara artis paling soleha admin sangat2 minat dengan dia ni

dia seorang pendakwa pencerama popular dan juga seorang usahawan...
paling saya kagumi dia seorang sukarelawan  yang banyak membantu orang-orang susa
seperti syriah palestin dan banyak lagi mereka yang memerlukan bantuan.

hebat sebenarnya kak heliza ni 
sepatutnya dia  yang dijadikan ikon inspirasi semua dengan amalan nya






saya dah lama berangan-angan nak jumpa akak helizah ni dia selalu jadi ipnspirasi saya
menguatkan iman saya sebagai wanita saya akan selalu stalker instagram nya
dia banyak berkongsi tentang i lmu agama  diala satu-satu nya artis malaysia 
paling soleha   dan kurang kontroversi







dan lagi sebab saya selalu stalk ig dia iala sebab suka tengok penampilan dia
yang begitu indah dan memukAU selalu nampak indah akak heliza 
dan dia pamdai bawa dressing pandai kasi matching 
pakaian dia semua sangat cantik dan indah dipandang 


ermmm dengan kecantikan akak heliza ni tak da ke y lelaki yang terpikat dengan
dia ni alahai untung siapa dapat akak ni
tapi kenapa jodoh akak heliza lambat saya sendiripun  nak tahu sangat apa sebabnya


mustahil lah tak dah lelaki terpikat dah lah akak heliza ni cantik bijak usahawan 
tinggi ilmui ya allah kenaapa lah lelaki-lelaki kat malaysia ni buta sangat








penampilannya tak perna tak cantik selalu nampak indah
saya sebagai peminat dia saya doakan dia agar dipermudahkan jodoh
harap-harap akak cepat bertemu jodoh yang soleh



maybe akak heliza ni dah lama sedia nak kawin cuma jodoh belum sampai
sebab saya perna terbaca caption dia kat insta saya boleh rasa kesimpulan
caption tu akak rasa dah nak kawin


harap-haraplah akak jumpa semoga allah permudahkan































0 Comments:

Post a Comment