tips kurus kesan seawal satu minggu|skinny tips effect as early as one week

tips kurus kesan seawal satu minggu|skinny tips effect as early as one week









5 tips kurus kesan hanya sehari

cara untuk kurus ini adalah pengalaman admin sendiri masa itu tak fikir nak diet tapi sudah menjadi rutin harian sejak dari kecil badan memang susah naik. naik pun paling 50kg dan kebawa, badan maintan deal mungkin sebab pemakanan tradisi kegemaran saya yang suka masam. jika nak kurus cepat baca sampai habis cara nak kurus paling berkesan untuk semua yang nak kurus

baca juga: cara bangkit semula untuk hidup ketika jatu

                tips temuduga kerja dijawab dengan bahasa ingris


5 makanan  masam 

tentunya dengan makan makanan masam seperti mangga mempelam atau plum. apapun jenis buah. jika kita amalkan dan makanan masam menjadi favret kita pastinya badan akan susah naik berat badan walaupun makan makanan yang berlemak dan apa saja tetapi jika sering makan makanan masam tentunya akan menghalang kenaikan berat badan khususnya dengan memakan buah magga masam buah ini favret saya sejak dulu dan semua ahli keluarga saya suka makan satu buah ini iaitu mangga mempelam  dan tak heran la mereka semua pun susah naik badan makan apapun tetap badan still ideal. 


4 sup ikan (tiula)

sup ikan ini ada banyak recipe memasaknya mengikut tradional masing-masing, tetapi jika dengan cara traditional saya sendiri rasa dan cara memasak agar bebeza cuma bahan-bahan nya muda didapati di dapur.masak ikan mera mask sup dengan bahan halia, serai yang banyak dan bawang holland masak dengan air terlebih dahulu setelah air mendidi kemudian masukkan ikan... sup ini menjadi makanan setiap hari jika berada dan memasak dirumah. sup biasa ini banyak manfaat untuk diet dan ada perut sentiasa slim kerana anda makan banyak mana pun jika sup dan makanan masam menjadi fevret anda pasti badan akan tetap ideal..


3 minum air 2l   

air ada;ah minuman paling popular didunia tanpa air kosong kita bisa mati dahaga dan tubuh manusia memerlukan air agar racun toksin keluar melalui peluh dan yuren air juga boleh buat kita bersemangat dan mneyegarkan tubuh dalaman air boleh melangsing kan perut menyingkirkan lemak minum air sekurang-kurang 2liter sehari air minum hanya bukan hanya untuk diet tapi juga mampu mebuat waja tampak bercahaya membersihkan kotoran dalaman.


2 berjalan banyak

berjalan banyak sama seperti berjoging mampu mem menurun membakar kalori. rajin-rajin berjalan tak usah panggil grab jika tempat tak jauh dari 3.8km jangan jadi malas untuk berjalan kaki kerna ada banyak manfaatnya.


1 makan selepas lapar

cara paling efektif untuk cepat kurus ialah makan ketika lapar sudah berlangsug hilang maksudnya JANGAN MAKAN ketika perut sedang lapar ataupun belum rasa lapar.. tapi makan makan lah ketika perut selepas merasa lapar. bukan saja untuk menurunkan berat badan tapi mampu juga menghilangkan rasa nafsu makan dan bila selalu buat macam ini tak sampai seminggu pasti akan ada perubahan. ini pengalaman admin sendiri admin bukan nak diet masa tu tapi disebabkan banyak client tak ada masa makan selalu bila rasa lapar saya akan biarkan saja perut berbunyi sampai habis kerja saya baru makan masa itu perut suda hilang lapar then makan pun sikit kerana perut  cepat kenyang. yala lapar sudah limpas macam mana perut tak merajuk then selera pun  hilang. so ini sesuai untuk orang yang berdiet saja. stress pun mampu menghilang selera makan sekaligus badan jadi cepat kurus.


sekian terima kasih jangan lupa share and follow☺❤





0 Comments:

Post a Comment